torsdag 25. august 2011

Internettbutikken


Fra etsy.com

Ja, jeg innrømmer det. Jeg er avhengig av nettshopping. Heldigvis går det i perioder. Og økonomien bestemmer hvor mye jeg får lov til å bruke. Sånn cirka. Heldigvis.

Uansett. I mitt hjem har jeg mange duppedingser fra denne store butikken jeg kaller Internettbutikken. Klokker, rammer, bilder, smykker, moderne nips...


Denne er laget av papp!


Mange av disse har kommet via posten...


Denne var en gave til samboeren.

Mange spør meg hvor jeg finner alle disse rare/fine/spesielle/morsomme tingene. Mange nettbutikker kommer jeg tilfeldig over, bare ved å søke litt. Andre leser jeg om i blogger, eller i blader. på eBay finner jeg alltid noe, men ikke så mange kjenner til Etsy, i hvert fall her i Norge.

Etsy, er en gedigen butikk, med mange butikker. En enorm versjon av norske Eple. Anbefales! Denne klokka vet jeg Blåbæret ønsker seg.


Bildet er lånt fra etsy.com

1 kommentar:

Lykkerusk sa...

Jeg digger alle de rare/fine/spesielle tingene du finner på internettbutikken! I min høygravide tid handlet jeg masse, masse, masse på nett. Men mest av alt brukte jeg uendelig mye tid på å søke og titte, sammenlikne priser osv, og man kan faktisk ofte spare mye penger ved å handle på nett, det er viktig å huske på;)