onsdag 24. august 2011

Verdens fineste støvler

Min datter begynner i barnehage senere i høst. Da er hun nesten ett år.


Da jeg kom over disse i en tilfeldig butikk i dag, klarte jeg ikke å la være å kjøpe dem. Hun kan ikke gå ennå, men bedre å være føre var enn etter snar?

Men det var ikke bare-bare å kjøpe. Jeg husker klesstørrelsene til barn, men skostørrelser er glemt for lenge siden. Jeg googla og googla på et tregt Edge-nett, men kom aldri fram til en tabell. Så da kjøpte vi heller litt (mye) for stort. Også er det jo noe som heter såler og tjukke sokker.

Årnær sæ! Da er det bare å vente til Blåbæret kan gå, og regnet høljer ned.

2 kommentarer:

Lykkerusk sa...

Kule støvler! Jeg har heller ikke peiling på sånne størrelser. Har kjøpt for små sokker til Selma flere ganger.

Velkommen tilbake som blogger, forresten:) Håper du poster minst et innlegg i løpet av neste halvår også;)

evasus sa...

Ekke lett :-) Yes, det skal jeg ha som mål, hehe.